Lördag 7/2

vet inte vad som hänt,
huvudet vill inte hänga med idag.
har tagit det lugnt, sett på film och även sovit lite.
vakna av samtal av frida.
och då var det bestämt, jag hämtar henne 19.
därefter åker vi och matar kräftan och köper godis ( yes, min plånbok är redo)
för att hämta upp Josse och dra vidare till johanna där albin&lina väntar!

vet ni vad?! jag ska faktiskt försöka plugga matte e nu.
seriöst.
jag har bokat in mig för så mkt jobb denna veckan,
4 dagar av 7.
dessutom har jag masssor som ska göras,
bla hinna träffa min vän Patricia som anländer till Lidköping tisdag morgon :)
så yes jag måste ta vara på tiden.


det var så enklare att ha rakt hår . kunde ta upp håret i en tofs bara, nu måste jag nästan duscha det hela tiden för det är efter dusch som det är som snyggast . hehe . fast jag måste säga att jag tycker om håret mer efter dusch än rakt .. så det kanske är värt besvären !

I veckan ska jag hinna med en sväng till Fatma med Patricia .. de va längesedan man såg den tösen!
och lilla carli, han är väl helt förstörd nu i Indien (;

and ..... I'm up ! or ?
Gårdagen var rolig (;
haha , vet inte riktigt vad jag ska säga ^^,
jag tänkte att bilder ska få tala för sig.
men det är ju liite jobbigt att lägga in bilder på denna blogg.
så vi får se om jag orkar, måste få lite mat först.
haha och calleballe tänkte att jag skulle orka styrketräna nu ,, naaat inte riktigt (;

ikväll blev det ändrade planer.
melodifestivalen med 5 knasar ^^,
vi hörs iaf :)

Vissa människor är tragiska.
ena sekunden vet den inte av dig, andra sekunden hoppar den fram för att utnyttja dina kontakter.
det faller inte mig i smaken bejb,
Vissa människor är mer än underbara


en sak bara;
Jag kommer sakna Evelina <3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0