Onsdag 25/2-09

Nu är vi tillbaka.
filmen vi såg var I taket lyser stjärnorna,
den var bra , men på något sätt så berör filmer inte lika mycket då de är på svenska.
det kom jag&patricia fram till iaf.
allt låter så mesigt på vissa språk .

jaja.
vilket samhälle vi lever i .. det var bättre förr . haha!

och jag har fått min bekräftelse, den 20 mars ärd et biopremiär för en Shopaholics bekännelser!



som jag har längtat efter denna film .
Den ska ses ! antingen i Sthlm eller Skövde.
patricia tkr skövde med henne, och jag är ju faktiskt skyldig henne en födelsedags roadtrip!

:)

nu är jag helt slut.
det har varit porjektarbete, tjafs och jobbigheter idag.
även fast vi kommit en bit,
dock inte så långt som vi velat, aja.

nu ska jag och patricia dra oss till skövde.
vi ska se på bio ikväll också .
I taket lyser stjärnorna !

hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

nämen ja tkr du ska se den i sthlm m mig!!! ska fråga teo om han vill med =D Han följer ju också m till sthlm den helgen fast vi har inte bestämt hur länge lr så än, han vill nog åka dit över hela helgen, men jag känner att ja kanske inte hinner... vi får se =) puss

2009-02-26 @ 07:43:45
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0