Tisdag 10/2

bara så att ni vet ^^,
jag följer denhära kinesiska serien intensivt.
så intensivt så jag nu suttit i över 2 timmar.
fast vet ni vad ?! slutet är nära . endast 4 avsnitt kvar, alltså 3 timmar.
och vem tror ni ska stanna uppe och se på dessa då?!
jo precis.
så vi hörs (;

.. och den impulsiva saken var så mycket som .........


jo, jag har satt dit lösögonfransar !
eller gjort en fransförlängning som det så fint heter !

och resultatet ser ni ovan, och vad jag tycker;
jag som alltid haft problem med mina fransar
mina fransar är nämligen naturligt netådpekade. spelar inte någon roll om ja böjer upp de, de åker ner!
tråkigt , iaf så dessa fransar som sticker uppåt känns ju lite konstigt ^^, haha!
då mina vanliga, tunna smala, korta fortfarande pekar nedåt.
turligen syns de inte, men de känns ^^

kunde knappt använda glasögonen när ja körde bil
haha fransarna var waay longer !


Det var min mammas kompis barn som fixa.
och fransarna sitter ju på mina egna fransar så de lossar när de fransarna lossar, alltså om sisådär 3 veckor.
och för detta får man betala 400 kr för!


Jag är uppe i skyn, fast klockan är iofs efter 12 .
vaknade av att mobilen ringde .
det var min lilla thailändare Patricia ;) haah !

pratade en stund, och jag vill säga att vi hade saker och berätta ;)
haha .
dessutom hade Calle gjort ett försök att väcka mig kl 9.00!
men jag sov så tungt då ;)


Jag och Patricia bestämde oss för att vi skulle se denna film imorn, I taket lyser stjärnorna!
men vi ville inte riskera den i Skövde, då vi bara sett jätte bra filmer där ;) hehe . så de får bli i Lidköping!

kom ihåg när jag läste boken, då var den ju såå bra :)
iofs var jag yngre då, och även skådespelarna är spelar 13 år. så ja är liite skeptisk ^^


Egentligen borde jag ta tag i saker o göra dem .
men jag är för seg i kroppen,
så jag sak nog ta och forsätta på min serie .
damn, jag var vaken till 1 igår för att se på avsnitt :)

1 avsnitt , sen måste jag duscha & ut på stan för att träffa Patricia !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0