Tisdag 3/2

sitter i skolans studielandskap.
har varit och hämtat matte e boken.
och ska nu hem för att fixa CV , för jag får inget gjort här.
vi hörs!

då var man hemma.
hade tänkt åka till skolan för fysiklektionen som börjar nu.
hatar att missa iaf fysik.
för där går vi alltid igenom något som visas praktiskt.
och jag har missat båda nu. skit.

aja, är på bättringsväg iaf.
rösten är fortfarande hes. men men.
ska till skolan imorn har jag bestämt!

Just nu ser jag på en annan kinesisk serie.
lite hemsk faktiskt.
det handlar om två som byter ansikte .
den ena är ful, självisk, elak, grov,
den andra är fin, snäll, omtänksam.
ja, så byter de ansikte osv .. känner du igen syster ? (;



Nej, idag måste jag iaf orka göra ett CV som svenskauppgift.
kan ju inte ligga och göra noll varje dag, som jag gjort de senaste 4 dagarna.

HörsHörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

=O har vi fått tag i den serien alltså? eller är dte abra ett lån? den va asbra jU!puss

2009-02-04 @ 14:59:26
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0