Torsdag 26/2-09

FOTOCOLLAGE.



LÅNGHELG.

Jag är hungrig.
haha.
Då har man avslutat ännu en dag.
Men nu har jag inte skola förens på Onsdag .
skönt va ?
det är studiedag på måndag & tisdag ,och jag har ingen skola imorgon!
hur skönt som helst!

dock känns det sisådär.
helgen kommer fluga iväg.
imorgon är det jobb 10-19, därefter är det partaj!
På lördag är det jobb 10-21, därefter sömn ?
På söndag är det avfärd 7.00 till karlskoga, BODA BORG here we come !



har aldrig varit på Boda borg, men har fattat att det är typ som "Fångarna på fortet"
och ska vara riktigt kul, vi är ju faktiskt ett gäng på 8 pers, så det ska bli kul !

Den senaste timmen ha rjag suttit och sökt olika volontärprojekt.
det känns som det aldrig kommer gå.
och jag har väl inte lika står engagemang som systern min.
we will see !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0