Fredag 9/1

då har det pysslats med foto idag.
väldigt mycket.
photoshop är inte min grej alltså.
fast det är kul.
var ute en sväng med kräftan och elina vid villabadet.
därefter med patricia vid småbåtshamnen.
några bilder fotades iaf.











Vad tycker ni ? ^^
Lite fotografiskt öga har jag allt .. nooot
vi får väl se om jag kan skrapa ihop några bilder.
ska försöka dra ut julia på eftermiddagen imorn,.

HÖRRNI!
Jag var ½ meter från att köra på en buss idag !!!
Jag körde hem sisådär klockan 14 idag .
Solen var påväg ner eller så var den uppe . den var iaf jätte jätte jätte stark.
Anna var med i bilen, och vi körde på gatan vid sjukhuset.
Solen var skystark så det enda man såg var ett guult ljus .
såg inte fälten såg Ingenting !!!
så jag saktade ner till 40km/h och hoppades innerligt ingen skulle gå över gatan eller köra ut.
för vi såg verkligen inget för den jäkla solen ..

poff på ½ sek står en buss vid kanten.
jag var sååå nära på att köra på den.
både jag & anna hoppade till för den stod bara där !
jag hann som tur var väja . men shiiit de va läskigt .
det är fasen farligt, men vad skulle jag gjort?!

jaja,  vi klarade oss och även kräftan fick behålla livet.
tur det . jag verkligen för en mikrosekund så såg jag krocken.



Nu ska jag ner och göra lite mat till mig.
magen skriker !
jag offrar min lunch för mitt foto.
hoppas det är värt det.
Förresten kom patricia på att jag skulle ta mitt självporträtt (fotouppgift) vid Donken.
alternativt med pengar . haha!

Just det!
Donken väntar 19-23.30 idag .
Emelies "sista" Dag :(
<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Och du tycker att jag kör som en idiot!?

2009-01-09 @ 16:55:06
Postat av: Anton Lundin

Riktigt snygg bild med Matizen, Diana! Det finns liksom linjer i bilden som ögat följer. Lite smutsig lack dock :-)



Tur att Ni klarade Er från bussen. Lågt stående sol är bland det farligaste som finns i trafiken.

2009-01-09 @ 21:14:11
URL: http://flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0