I'm stuck in my car

När ni läst detta inlägg så kommer ni småle iaf. haha!
och jag känner som såhär.
jag bjuder på mig själv (; haha!
för detta måste ni få uppleva tillsammans med mig ;)

Det började såhär .
jag tvingade julia ut på dagen för att ta ett kort på mig.
himlen ville inget annat än vara grå. men men.
miljön till kortet skulle spegla en själv.
vad gör då inte jag om jag tar ut kräftan ?
sagt och gjort.
motorhuven var dock inte så lång, så jag kunde inte sitta på den.
efter många om, men och misslyckanden
så kommer Julia på den briljanta idén att jag skulle hoppa in i bagageluckan.
sagt och gjort
vi skrattar och jag hör att en person cyklar, dock framför bilen så jag behöver inte skämmas.
julia skrattar.
sen går hon till bilens framsida och skrattar.
jag hör fotsteg.
"Julia?,Julia!!?Julia?!"
"Hallå!" min granne, gubbe på 60+ går förbi och kollar in i bagaget.
Diana Lim, fast i sitt bagage med största, bredaste smajlet, vinkar med handleden, "Hejhej!"

hahahahahahaa!
Vill ni se hur det såg ut ???
scrolla ner ;)



jag kunde dock inte sitta på motorhuven som patricia, och det blev heller inget hallelulljamoment för mitt självporträtt, jag trivs bäst bakom kameran, för då får jag bilderna som jag vill ha . Känns så fel när folk tar kort för då vill man alltid ändra dit och ändra hit..

Jag & Sandra fotades häromdagen .. Visst blev vi ganska fina ? ^^ hehe,
om ni undrar varför sandras min på första bilden ser lite lidande ut (eller vad man ska säga?) så är det för hon fick stå hukandes med benen för att vara lika lång som mig (; haha!



idag tvättade jag och pappa kräftan . det var kö vill jag lova ..
men den blev så ren och fin, ni ser ? så nu kan alla sluta klaga på att den vart lortig (;
MEN vet ni vad? när den var ren och fin så såg vi att det är någon idiot som slått sin dörr mot min.
för det var en liten inåtbuktad buckla på ena passagerardörren.
IDIOT! kan väl ta de lugnt när man öppnar en dörr. dumme fan!


hahahaha ! Här har ni mig ^^
fatta att jag måste sett rolig ut för lilla gubben .
han måste trott att jag var heelt sick i huvudet .
Men mitt tema var liksom "I'm stuck in my car" hahaha!

Hoppas ni fått ett skratt för dagen iaf ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: marie

hihi, snyggt!! :P

2009-01-19 @ 09:06:14
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Silvia

ja är mest road av att du faktiskt fick plats i det där handskfacket till bagagelucka =P

2009-01-19 @ 17:46:27
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: elina

haha jag håller med Silvia :) och för övrigt tycker jag enbart att det är en sån brilliant idé från fröken Lim ;) haha , vem kommer på idén att lägga sig i ett bagage utrymme liksom ? hmm bra fråga, och jag vet svaret :D

2009-01-19 @ 21:31:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0