Lördag 10/1

sitter och ser på inspelad Let's Dance
var ju tvungen att se på blondinbella.
och mja, jag tyckte hon skutta för mkt .
fast första gången ..
jag vill också lära mig dansa!,
 snyggt,sexigt och duktigt ;)

Har avslutat ännu en dag på jobbet.
idag övertalades jag till att testa något nytt !
El Nacho Chicken Jr !
liten kycklingburgare med nachos chips, salsa&sourcreamsås, och sallad.
den var uuuunderbar! perfekt .
nachoshipsen och allt var så gott, det liksom var krispigt. !
mums!!!

Nu ska jag somna.
Imorn hämtar jag upp Evelina.
Sen vätnar en sväng på staden som avslutas med fika med Sebastian.
hejsvejs!


ps; Tack Anton ! Dock var det bara en bild jag klicka, ser inte alls vad som är bra med bilden . haha . men Kanske borde lita på dina fotogeniska ögon ?? ;) Och du . kräftan skaa tvättas .. men inte nu när det är så skitit väder! ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0