Onsdag 21/1



Jag saknar Sommar !
och patricia den skitungen hade tänkt lämna mig i denna grymma värld i 2 hela veckor,
för att besöka Solen, vattnet, maten och Thailand! Underbaaart!
jag vill ta mitt pick och pack och resa !
Solsemester ?! eller varför inte sticka till london nu !?


Min systers balklänning för 3 år sedan .
enkel och fin !! Finns fortfarande kvar nu, fast dem har utökat modellen med diskret snörning!
Själv föredrar jag utan snörning, även fast det kan vara snyggt på vissa klänningar/personer.

Det var ju synd att syster hade den klänningen . grr ^^
jag måste verkligen hitta en, jag som är så kräsen & beslutsångest till 200%!

jag har mega ångest.
det är verkligen balklänningshysteri överallt.
och jag är alltid ute i sista sekund.
jobbigt.
var och testade hos nicolinas mamma idag.
jag ska säga er att det är jobbigt att vara liten.
framför allt med små bröst .
rackarns, kunde inte gud gett mig liite större bröst ? ^^ haha!

känner verkligen mega ångest.
och desto mer tiden går desto urplockat blir sortimentet.
imorgon ska jag till Lundsbrunn, och på söndag till skövde!
hoppas verkligen kunna hitta något.
annars är det illa.

Idag är det aktier och fondsparande som gäller.
hej på er!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Storlekarna är inte de lättaste kan jag säga :P Jag önskade Gud gav mig liite större bröst också, haha det är ett rackarns problem det där med bysten ;) <3

2009-01-21 @ 15:41:03
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ÄR i london. mah.

2009-01-21 @ 22:48:00
URL: http://monstudio.blogg.se/
Postat av: FridaMariaArvidsson

Hej :) jag sökte genom en förmedling som riktade in sig vid storbrittanien och Irland. den heter mikso.se hon är rätt trevligt men förbannat pratig haha. har du tänkt åka aupair? kram

2009-01-21 @ 23:09:25
URL: http://fridamariaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag orkade inte sy upp, det var så jobbigt och DYRT! Så jag bestämde mig för en weddingdress;) Jag tror jag hittat den jag vill ha, men bara i kataloger. Har du varit i Lundsbrunn nu? Hittat något?:)

2009-01-22 @ 11:50:39
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/
Postat av: FridaMariaArvidsson

Du kan ju skaffa några snygga diskreta inlägg om det är för jobbigt honey :)

2009-01-22 @ 15:57:25
Postat av: FridaMariaArvidsson

jo hon är trevligt men otroligt tjatig. haha hon kan prata om en sak i 20 minuter därför uppskattade jag hennes mail istället för samtal men bra och trevlig annars.

Jag har ganska stor erfarenhet av barn. har 300 timmar i praktik på förskola/dagis/grunskola. sen har min mamma jobbat som dagbarnvårdare så vi har haft mycket barn springandes i huset. satt barnvakt två kvällar i veckan åt en familj osv.

men jag tror inte det spelar så stor roll, bara du tycker om barn och har två möjliga referenser som kan säga att du har bra hand om dem. :) kram

2009-01-22 @ 21:31:24
URL: http://fridamariaarvidsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0