Onsdag 14/1

SHOHOO!
jag har just upptäckt att  *badum*  klonstämpeln också finns på Photofiltre! phew, då behöver inte jag ha photoshop! och förresten så är vår dator för seg, vi har bara 256mb i RAM-minne, photoshop behöver 2GB! xD i alla fall så är klonstämpeln anledningen till varför jag vill ha photoshop, jag menar, man kan ju bara klona fram ett huvud från ingenstans.. liksom bara *whup* och det är ett huvud till mitt i skiten!

/Julia Lim, ( då hon skulle imitera mig .. typ)




var hos patricia förrut .
skulle fixa photoshop.
efter många om och men så gick det.
men dessvärre behövde man 2Gb ram minne ,
och vår pensionärsdator hade inte mer än 256 Mb (trodde knappt mina ögon när ja såg de haha)
ni förstår den är, tja 6-7 år gammal kanske?

jaja, den fungerar ju . dock lite seg.
och jag ska nog snart köpa/få min bärbara dator.
har inte riktigt hittat "den rätta" haha.
och förtillfället är jag inte i behov av en egen dator


MEN så såg jag att våra enkla lilla program hemma hade klonstämpel.
och det är ju nästan det roligaste =P
förutom panorama dock !
skulle velat ha de, och suddigummit ...bra funktioner!
Ser ni att jag klonat pläden ända ut ? ;)  & hålet ovanför patricias huvud! 
väldigt jobbigt vill jag tillägga .. not ^^

GODNATT!
Jag tycker vi alla håller tummarna för min vän patricia, blonda bruden på bild, imorgon (;
för hon har nämligen teoriprov & uppkörning <3
The two friends with the cars ;)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0