Söndag 11/1

jag är död. nästan.
jobbet kallade imorses 10.00
helst vill jag bara lägga mig i sängen nu.
kanske se på GossipGirl.
Eller läsa terdje boken i twilight serien.

men nejnejnej.
Jag måste ta tag i kemi.
ATP - cellens energicykel, .
guud vad kul!

Gårdagen var mycket trevlig.
jag,carl,sara&albin käkade först på Madonna.
därefter gick vi till johanna, många donkenmänniskor :)
alla är så söta . nästan ^^
Bilder får tala för sig själva . men inte idag.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Det är ju det jag sagt Diana, haha äntligen har du förstått !! :D:D Säg till när du är ledig, så drar vi och ser den :D

2009-01-11 @ 21:12:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0