Söndag 25/1

då var jag hemma ännu en gång från jobbet,.
idag var ingen bra dag.
inte på något vis.
allt var fel. tydligen.
en tysk legend härjade även.
usch och fy.
alla kan ju,. tyvärr, inte vara lika söta, duktiga och snälla som Emelie!


jag saknar emelie ;( och evelina dessutom!

DESSUTOM är patricia med familj påväg till thailand nu också. i 2 veckor
så på lunchen åkte jag hem till henne och käkade.
även de besökte mig innan deras färd mot solen!!
även Linn, carl & sara ska ju till Indien, i TRE veckor!
övergiven är ett ord.
kombinerat med dålig period.
alltför kännslomässig laddad.  :(
fokus Diana!




Det är lite tomt.
det är nog bara ingen bra dag.

Mottagna kommentarer:
Postat av: EVELINA

Du har ju mig i två veckor till. utgång på fredag?

2009-01-25 @ 23:29:27
Postat av: Emilia

Bestämt klänning ännu? Min visade sig vara sviiiiin dyr som du påpekade, så nu får jag se vad det blir:P Och du vet att känner du dig ensam är det bara att komma och knacka på hos mig så tar jag hand om dig;)

2009-01-26 @ 12:46:00
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0