Söndag 4/1

då var man hemma.
har jobbat idag . från 10 -15.30 .
Iofs ska jag snart tillbaka och jobba mellan 18 - 22.30
Men det gör inget, har jobbat 5 tim 10 min, fast det har gått så hiiimla snabbt.
de första timamrna var det så lugnt,
både i restaurangen och med arbetare.
Och jag jobbade med favoriter som Carl, Evelina, Emelie & Philip. haha det var vi 5 :)
Så det var skönt och kul :)



Dessvärre blir jag så ledsen , emelie & evelina ska ju sluta väldigt snart.
Sara har slutat .. mega tråkigt .. 

Nu ska jag vila ögonen en stund, äta och sen bege mig till jobbet igen.
2 timmar med storskiten Evelina ^^,
Måste komma ihåg handkräm till ungen, !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Evelina!!!!!

Vadå storskit, det kan du vara själv. dööööh! trevlig blogg förresten tycker jag

2009-01-04 @ 21:06:26
Postat av: Anonym

2009-01-05 @ 19:17:39

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0