fortfarande Lördag 3/1

då sitter man här .. igen.
Jag hoppade filmkvällen hos Patricia.
Känner att jag behöver ta det lugnt bla.
Morgondagen väntar 10 tim jobb.
10.00 - 16.30 , 18.00-22.30
Har börjat lite smått på min matlagningsuppgift också.
Ska göra klart förarbetet idag .
sen är det dags för mig att pallra mig till en mataffär ..

Nyårsbilderna har jag tid att lägga upp nu :)
Kolla vad bra det blir om man är hemma ;)



En mysig trerätters middag tillagades och avnjöts hos Josse .


Ett årligt traditionellt kort på mig och elina tog, jajemen , helst 12 slaget!
och skåda . vi ser likadana ut (nästan) som förra året!



Visst ser vi likadana ut ? nästan, haha, jag har iaf samma jacka & halsduk ^^
och elina med en väska på sniskan ;) haha!


året innan, alltså 2006-2007 .. hehe, ser ju förjävlig ut :D
så visst har jag ändrat mig liiite iaf ^^,


HAHAHA ! hittade även en bild på mig och patricia .
vi tyckte inte ens om vadrandra här . det var ytligt yrligt ytligt ;) haha .
Jag tyckte att hon var en snobb som ville vara bättre än hon var ^^
och jag vill inte veta vad hon tyckte om mig (; haha fast det vet ja redan.

Nu läser o läser jag twilightbok nr 2.
snart slut, då ska jag börja på 3an, wohoo (:

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0