Måndag 26/1

nu är jag på fötterna igen..
förhoppningsvis.
i vilket fall blir jag tvungen till att vara det nu.
för nationella i matte D kursern kalla rpå onsdag.
det är fokus som gäller.
Ny dag, Nya tag ! detta ska jag nog klara av.
It was just a bad (hair) day ? (; hehe!

fick sms från patricia tidigare idag.
dem är säkra nere på land.
hehe, och det var varmt :)



Jobbet hade ringt 2 ggr såg jag nyligen.
antar att de ville att jag skulle jobba.
i vanliga fall kanske jag hade ringt tillbaka i iver ?!
men ni ser, duktiga Diana vet vad man ska prioritera!
SkolaSkolaSkola!
Jag kan ju inte börja nya skolåret med att skita i skolan.
nej, prioritering nr 1, Skolan - alltid!

you see ?!
alla säger att jag passar i rött .
och det var ju så fint på mig (;
synd att det inte fanns ngn klarröd modell som jag tyckte om.


Mottagna kommentarer:
Postat av: sandra

Vilken fin klänning=)

2009-01-26 @ 17:16:55
URL: http://sandralundstrom.blogg

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0