Onsdag 28/1


visst är jag söt på bilden ? haha!
hittade den på skrivbrodet, taget för snart ett år sen, 2 mars!

JAG KÄNNER MIG SÅ FRI !
nästan iaf .
efter 240 minuters sittandes med nationella i matte D så är jag done.
och det gick hyffsat bra, hoppas det gick bra nog !(nervöst ..)
jag menar jag har inte helt släppt mina drömmar om teknisk fysik på chalmers!


haha, kollade gamla bilder. och dessa måste ju med (; jomenvisst vi avr ju trots allt Dreamteam ;)

det var värt och fira, så Ellen;hanna&Jag tog kräftan till donken!
en äpplepaj smakar alltid fint :)
sedan var det biblioteket och staden som lockade mig och mina vänner Josse&Frida!


jag är en sådan snäll syster (;
köpte ett par likadana byxor som jag har, till min lillasyster!
Hör och häpna! jag hjälper lillsyrran att ha likadana kläder som mig.


+ att denna ungen kan komma tillbaka tycker jag .
om du läser detta i det varma soliga thailand så klarar jag mig :)
jag är stor flicka nu, kan sköta om mig själv (;
<3

Nu ska jag strax styra kräftan till mitt gamla jobb.
förhoppningsvis har carro skrivit ett arbetsintyg till mig :)
sen måste jag köpa mousse också!
& om jag orkar så ska jag lägga mig i ett solarie .. då jag&frida inte orkade det i eftermiddags :)
jag är ju trots allt fri från matte D (nästan) .
lite belöning, och det vore sååå gött !

Tack för alla kommentarer om håret.
det var iofs bara 3, men 3 är mer än mina 0 kommentarer jag brukar få ;)
ska bli så skönt att duscha det imorn :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0