Fredag 17/7-09

Vissa människor.


Jag förstår mig inte på människor som klagar, eller alltså.
ja menar det kommer in 15 pers som ska ha mat, klockan 22-23.
förstår dem då inte att vi inte kan vara överbefolkat med människor?
det är inte vårat fel att dem tajmar tiden.
så kommer dem fram o säger "är ni alltid så lite folk, lalalalalalala".
tror inte dem vi förstår att det är kö?
men vi kan inte öppna en till kassa pga köket måste ju hinna med.. 
aja .. :) det gick ju idag ändå .. trots lite köer ! ^^

nu ska jag nog lägga mig faktiskt.
godnatt !
btw, det är ju lördag nu, men jag orkar inte ändra datum ^

Jag har faktiskt ingen ångest.

Eftersom gårdagens jobbpass gick så bra så ser jag (nästan) lite fram emot att jobba idag.

även fast det är ett stägnings pass..

och det är vi glada för, eftersom jag bara har 12 arbets pass kvar .
det är faktiskt lite sorgligt.




hittade bilder från en fest i februari.
åh vad kul vi hade då :D
hehe, dessutom hade jag låångt hår.
Jag längtar tills måndag , det kommer bli grejt (;

Nu ser jag lite på Harry Potter och Fenixorden.
för er som vill veta ^^
om 40 min börjar jag jobba.
så dags att göra iordning sig.
!


Detta gick ju smidigt.


Det har endast gått 2h och 15min på denna dagen.
Kvällspasset på donken gick bättre än väntat!
helt sjukt hur mycket det gör att jobba med folk man trivs med.
Me like <3
Det gick faktiskt snabbt mina 9h där.. 



Kollade in på mitt konto nyligen.
och mycket riktigt hade jag blivit lite mer än 3000kr rikare.
pga stipendie & 2 dagars Sommarland lön :)
tyvärr känner jag inte samma dragningskraft till Sommarland detta år.
Kan det vara pga lönen sänkts (sämre än donken!!)? kan det vara för färdvägen kostar pengar numera (jag tar ju bilen!!), eller för att det inte är samma gemenskap (jobbar ju inte hela tiden, och ändringar skett).
hur som haver så lämnar jag Sverige senast om exakt 1 månad!
har fortfarande inte förstått att jag faktiskt lämnar om 4 veckor ... 

men nästa grej att se fram emot är vår egna räkfrossa & utgång Måndaxklubben på måndag !
många vänner samlade för att äta räkor och umgås:)
sen är det utgång, åh kan det bli bättre? me like mucho (A)
hm, hur ska jag göra med mitt korta hår? vi får se ;P hehe!


(tänk vad tiden går snabbt . too much som ska hinnas med .btw, jag har ju nästan lika kort hår som ovan... nästan ;P )

nu kanske det är dags för mig att sova ^^
det är ju en dag imorgon.
men jag får sova uuuut :D wohoo, det är en bra sak med att jobba kvällar :)
btw; jag tycker ni är vääldigt dåliga på att kommentera , vet ju att ni läser.. illa vänner, illa ! ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida Uttrin

du ska ha utsläppt hår Diana!!!!! är jätte söt i det, jag looovaaarr =)

2009-07-17 @ 09:54:38
Postat av: Anton Lundin

Jag håller med dig, Diana. Vissa människor har helt enkelt inte tålamod nog att stå i en kö och vänta på sin tur. Det är precis likadant i min bransch.

Ibland blir man bara så j**la trött på sådana personer :-)

2009-07-18 @ 08:42:55
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0