Lördag 18/7-09

Idag var det värre.

Känns som mina dagar bara upprepar sig.
iallafall de senaste.
jag sover till sisådär 12.
sätter på datorn för att kolla in ansiktsboken, något nytt/kul ?
äter mat, ser på film kanske..
går till jobbet, slutar efter 1.
åker hem, äter något, sitter vid datorn (?).
sover ...

så är det att jobba stängning.
och idag&imorn ska jag jobba til 01.15,
alltså inga garantier på att komma hem då.
vissa fall kommer man hem 02.

idag är mina ögon svullna också.
så det är lite jobbigt faktiskt.
jag hoppas att vi är lite mer folk idag än va vi var igår.
som ni märkte, det var en låång kö, till en kassa.. inget att göra åt.


nakenchock på mig och Siliva , men man får väl bjuda på sig ;) haha!

nu börjar jag bli hungrig,
daglig rutin :äta!

det känns faktiskt lite jobbigt att veta att det är lördag och att den ska spenderas på donken.
lite jobbigt är det faktiskt.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0