Måndag 27/7-09

Snart sticker jag.




Igår så hängde jag med familjen Johanssons för att upptäcka Kållandsö.
vi var vid spiken och handlade lite fisk o räkor.
sedan åkte vi till Sjölunda :)
Därefter handlade jag och elina. hyrde även film! :)
The House Bunny !
Sedan somna hon hos mig sent in på natten ;P

idag har vi varit inne i staden.
sedan åkte vi till Vinninga,
och nu sitter jag här, och vi ska strax dra oss in till stan.
där väntar fest och sedan därefter Måndax !

Förresten !!!
vet ni vad som hänt mer idag ??
Sophie (mamma i Schweiz!) har bokat biljett till mig !!!
Den 17 augusti 11.15 åker jag från Köpenhamn till Zurich !!!
Så om exakt 3 veckor sitter jag i Schweiz ..
iiiiiiiih !!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

nuuuu kommenterar jag!


Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0