Onsdag 23/7-09

Vill så mycket mer.

har precis kommit hem från en kväll med Sebastian.
Grabben ryker ju in nästa Söndag.
men ska nog hinnas ses en gång till.
Det var trevligt, vi åt mat på madonna - jag orkade inte ens hälften av in pizza.
sedan körde vi runt i hela stan , gånger två . haha!

efter jobbet stack jag, patricia & frida till resia.
ville ha hjälp med resor till helgen.
det gick inget vidare.
helvete också,
varför ska det vara så dyrt????
ospecificerat för 5500 ??? whaat? :S blir ledsen.
ville ju verkligen bort,
ville resa , solsemester(!!!!) med vänner.
har väl aldrig riktigt i mitt liv vart på solsemester.
jag har rest mycket , thailand, kina vietnam, frankrike, canada, USA, tyskland osv osv ..
men ingen solsemester, och inte med vänner..
ååååh, hade ju sett fram emot de.
men faaan ..

då det sett väldigt mörkt ut så har vi (läs:jag) kollat om vi kanske ska åka till smögen några dagar, eller stockholm!
för Jag skulle tycka det vore kul, ja menar, sista sommarn med vänner typ, haha nej men sen börjar ju folk plugga.
och jag har en semester vecka, sen lämnar jag sverige liksom.
sedan har jag sett ett flertal kompisar som åkt till sthlm o "Upptäckt staden" ,, 
Gröna Lund (aldrig vart där!) fint väder, haha och ja staden helt enkelt :D

åh, men jag hoppas fortfarande på lördag ^^
dck ser de mörkt ut , men Rhodos lockar!!

jaj, hejdå!
sova! tröööött
jobbar 8-17 imorn, sköönt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0