Onsdag 8/7-09

Heal the world.










Det var väl på tiden att jag bloggade ltie ... antar jag ? ;)
men har inte haft tid för det.. har nu jobbat 4 låånga dagar.
och det har itne funnits tid eller ork till detta ..
men nu kommer lite bilder från kameran !
ovan från min första dag på sjön.
en otroligt bra dag !
allt var perfekt, mysiga vänner, perfekt väder, perfekt solnedgång osv osv..
Tack mina vänner! <3





Sedan var det ju en kväll som jag spenderade med Johanna.
Vi badade vid Skogshyddan och det var helt sjuukt varmt ..
sen var vi runt i4 mataffärer , jag fick min kanelbulle tillslut ;) hehe
och gottade oss vid Lidan ..
tack johanna för en trevlig kväll!





I Måndags bestämde vi oss på morgonen för att åka till Skövde.
Så vi tog kräftan, Syskonen LIM, och begav oss mot Skövde!
och mina vänner, vid bion stod det en liten liten lapp uppsatt i högra hörnet (ni ser den på bild!)
att Harry potter bilejtterna släpptes den 24 juni!
hehe .. men men, nu har vi iallafall bokat.
så nästa onsdag ska vi dit :) på premiären !!
ioförsig sitter vi på 2a raden ;) haha ! men då behöver vi ju iaf inte glasögon .. ^^
(brudar; jag har bara 80 sidor kvar ^^)
på vägen hem var Silvia så trött,
så hon låg ner.
var tvungen att ta kort , det resultera nästan till krock.
! opps, inte ta kort samtidigt som man kör !!!






Jag och Frida bestämde oss förra veckan för att plocka jordgubbar.
och visst blev det så :)
där kom vi med våra små bunkar ^^
men jag plockade allt 4 kg och Frida 2 kg ..
hehe, liite mycket kanske (A)
med tanke på att vi har vattenmelon och Mango hemma ^^och gubbarna håller ju itne så länge!
och jag är inte ens sugen på jordgubbar längre ;P hahaha!
trevligt var det iallafall :D

Idag är jag ledig , sen är det två dagar till .
sen är jag långledig (förhoppningsvis... Sommarland ringer väl, men jag har ganska fultl upp!)
i helgen är det Ullared och camping som gäller !
sen är det Skövde&bio på onsdag !
vi får se vi får se :)
Hoppas vädret är okej iallafall!

Jag har gjort en liten "att göra" lista ..
innan Schweiz.
och den måste verkligen börjas !



Mitt liv är så gott som perfekt nu i Sommar!
(jag har haft några bra dagar på jobbet ;) ) haha!
det enda jag saknar är nog min vän Elina .
har nog inte setts på hela sommarn (?)
hm .. att det ska vara så svårt att tajma dagar och tider .. =/


Imorgon efter jobbet ska jag träffa Evelina,
vi ska äta lite mat osså,!
Eftersom jag slutar 21, och hon varit på Ullared.
fast den ungen åker ju på Söndag till paris.
Så jag får tusan passa på <3

Vilket långt och härligt inlägg jag gav er va ?
Lite läsning och en massa bilder ^^,
det antar jag att ni tycker om :)
Nu ska jag försöka börja på min lilla lista.
för ikväll är det nog filmkväll som gäller =)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0