Söndag 26/7-09

Spiken.

Idag har jag varit så duktig.
Jag åkte till Elgiganten och lämnade min högtalare som krånglat.
så nu fick jag en ny,
woho ^^ och än så länge fungerar den ^^

Nu ska jag till Spiken med familjen Johansson!
wohoo!
vi ska äta mat osv.!
Sedan ska jag och Elina handla o greja, och hyra film.
för ikväll sover hon hos mig :)
antagligen sista gången innan jag åker iväg.
:(

Vi hörs!

Ett bröllop att minnas.


Kolla in denna video.
den har inte fått över 5 miljoner visningar på 6 dagar för ingenting.
och lägg märke till att det är ett bröllop,
entrédansen för ett bröllop!
för entrén till altaret brukar oftast vara tråkigt, ni vet bröllopslåten
"dam dam dam daaaa, dam dam damdaa" och väääldigt låångsam och trååkig.

Jag funderar på att sova nu,
klockan visar 00.28,
fast man skaaa ju vara uppe sent när man är ensam hemma =P
typ en oskriven regel, man skaa göra knäppa saker, man skaa vara ute sent .. osv osv.
hehe, ja har inte gjort något.
konstigt nog.
jag booorde ha fest , på måndag =P
fast nja .. 
för lite planerat osv osv .. jaja!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0