Torsdag 16/7-09

Jag vill utomlands.

 

shoppingwindow.jpg

För någon vecka sedan inhandlade jag mig denna söta bikini.

och vet ni?

Jag vill kunna använda den!

Solen och värmen har varit borta för länge nu ...

jag,patricia & Frida hade ju planerat att ta en sista minuten v,31

och jag hoppas innerligt att vi kommer iväh.

men reserna är skyhöga.. 

fast jag är fan villig att betala.. 

 

jaja.

nog om det.

jag ser klickan ticka snabbare och snabbare.

jobbar nämligen 16-01.00/01.15 dessa fyra dagar.

och det är nog den värsta tiden man kan få, enligt mig.

jaja, vad gör man inte?

hade tänkt försöka hinna med banken innan jobbet.

måste lösa in mitt stipendie, annars lär jag glömma det!

 

Ha en bra dag !

såg att det skulle bli sol imorgon,

kul att jag jobbar till 01 då :)

 

Update!

det går visst inte att låna bilden från hemsidan ^^

det var en svart bikini med vita prickar på :)

och typ lite vit spets om kanterna ^


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0