Torsdag 23/7-09

Jag försökte iallafall.




här är fyra bilder från i måndags,
ibland är datorn knäpp, fungerar inte att ladda upp bilder efter ett tag.
är bara bilder på mig, patricia o frida. 
men tänkte ju ladda upp på alla men den knäppa ju sig.
jaja, det kommer väl :)

nu ska jag försöka sova.
kommer inte bli lätt då jag redan sovit, men men

Filip och Fredrik.

radarpar.jpg

 

ingen aning hur de såg ut innan.

kände igen namnen "filip och fredrik" , men inget mer.

Han till höger, (filip?fredrik??) var iaf på donken idag,

och köpte av mig ^^

ioförsig visste jag ingeting förens folket fråg om han betala med kort ,, 

jag var helt ovetande? vem ? vilken, vadå?

(de ville ha signaturen på kvittot!)

haha, men nu när jag googla honom så känner jag igen,

det jag tänkte på när ja såg han var att han var solbränd och hade tjocka bågar till glasögon,!

och de va allt dessa glasögon han hade ..

 

jaja, hehe ! 

Nu har jag och patricia kollat resa till Stockholm.

och vi drar iallafall någonstans ..

lutar åt stockholm, OM vi int ehar så tur med utlandsresorna :(

vi ska kolla imorn ,

<3


Det är att sova bort kvällen.

tjoho!
imorses när mamma väckte mig lova jag mig själv att lägga mig när jag kom hem.
Jag slutade 17.
var ändå ganska pigg när jag kom hem,
inte konstigt, då det varit full rusch .
helt sjuuukt mkt folk.
iallafall.
kom hem, mamma & Pappa borta, funderade på om jag skulle hyra film med Julia o köpa gott,
snäll syster va ? haha
iaf, Julia satt o spela the sims, hon gör det fortfarande, och jag somnade!
stensov tills nu, så 4h .. haha!

nu ska jag ialllafall äta mat.
och se på GREEK,
serien jag höll på o se vettni !
men den har kommit under skym typ.


Saknar Studenttider, saknar människor, och jag tror tom eller jag vet att jag kommer sakna Donken.
iallafall alla människor, va tusan.. jaja, nu är det såhär, att jag tyvärr blivit stor =P hehe!

btw; imorgon är det 9-18 som gäller, sen är det SEMEEESTER !
och jag vill verkligen reeesa ! 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0