Fredag 26/6-09

Kära pollenallergi.






Fick två brev med posten idag.
ett utbetalningskort - mitt stipendie !
Det innehöll hela 1500 kr ;)

ett annat från folktandvården ..
jag fick en tid, måndag 17 augusti 13.40
do you see the problem ? :D
Då är jag antagligen i Schweiz (åker mellan 16-18 aug, beroende på va de hittar för biljett!)
woho, med glada livet ringde jag för ny tid, och kunde säga att ja skulle till Schweiz,
det kändes skööönt :D
turligen fanns det ett återbud, så jag fick en tid nästa onsdag!
Hos kära Albins mamma ;)

Ska väldigt väldigt snart åka och hämta Frida,
för vi ska bada, woho =D
årets första dopp, me like !
sen är det sista dagen i veckan som jag jobbar till 01.15,

Detta är egentligen inte värt att nämna,
då jag snart lämnar skiten ändå .
men fy farao vad man vill vrida nacken ur vissa folk ibland.
(gud vad hemskt det lät , !)
men usch .
det irriterar mig som fasen.
men men, som sagt !
Jag lämnar skiten snart,
och ni anar inte hur jävla gött det kommer bli!
inget mer skryt, inget mer jag-måste-passa-in.
inget mer alla-älskar-mig,
inget mer fjäsk.
finito.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0