Fredag 5/6-09

Lisebergsresan&Harrys.

Igår var det som sagt Lisebergsresan.
och vi hade för det mesta tur med vädret.
förutom mot slutet, då det regnade.
jag har nog blivit för gammal,
ingen stor hets mot alla åkatraktioner längre.
fast jag åkte allt den nya rabalder & hanghai ^^
hehe,
och kanonen,balder, höjdskräcken, upswinget osv osv.











Ellen är så sööööt, hoppas du bjuder på denna snögging ;)
Som ni alla kanske förstår så ser inte Ellen ut såhär till vardags ;) haha!



Sen blev det partey i buss nummer 4 ;)
och jag vann en öl av vår busschaffis Rickard!
som jag ska ge till David (faktiskt) då jag inte dricker öl + att jag spillde ut hans öl. =/
:)
men nu har jag bråttom.
för jag ska hinna baka två rabarberpajer + 2 cheesecake.
sedan är det bubbelbad hos patricia
och sedan börjar vår bonnarunda!
fy fan vad vi är bra!!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

haha jag diggar mitt svamphår :D

2009-06-05 @ 15:02:19
Postat av: Ellen

2009-06-06 @ 16:23:36
Postat av: Ellen

Klart jag gör lilla Diana!:P

2009-06-06 @ 16:24:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0