Midsommardagen 20/6-09

Trött.

Det var en mycket trevlig kväll idag.
Mer sköna goa slappa kvällar till folket önskas!
iallafall,
jobbade 8-16 idag.
har aldrig varit så trött på jobbet,
ville inte gå upp ur sängen, var så trött.
Efter jobbet åt jag satt ja o prata lite, stack till Sebastian, skjutsade ut syster till tågstation.
Sedan 17.30 däcka jag på sängen.
sen när jag vakna var klockan strax efter 20.
hehe, 
och jag som hade tänkt göra något kul i det fiina vädret.
men ack så skönt det har varit o sova!!

tänkte visa er min studentskylt, Som Julia gjorde
för er som inte såg den på studenten :)


TWILIGHT IN OUR HEARTS ; eller vad säger du evelina? ;)
och PASSOA IS THE SHIT ;)
störda Julia ; haha folk måste ju trott att jag var alkis eller något ;) haha ! 
visst är det två väldigt snygga sidor??
Min lillasyster är bra ibland ;)
btw så var det 3D effekt på passao sidan, eftersom passoaflaskan "stack ut" ur skylten!


Nu ska jag göra något vettigt.
imorgon är det jobb som gäller .. igen, 
12-21 , sämsta tiden ..
men sen är jag ledig i en dag, wohoo !
då ska det festas, måndaxklubben here we come!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0