Onsdag 17/6-09

Fotografering.



Jag och lillasyster åkte in till staden.
till stadsträdgården.
På med utspringskläderna och mössan på huvudet.
det var en konstig känsla.
folket kollade ganska konstigt på mig ^^
bilden ovan blev en stor favorit hos lillasyster.
så det kan nog även bli den som är på mina tack kort :)







Där var ett utdrag ur mon photoshoot idag ;)
hehe ..
visst var korten fiina ?
motiven var ju fina så att, haha ;) skämtåsido :)
Vår stadsträdgård är ju bäst :D

Därefter var jag och syster en sväng på staden.
för att sen på kvällen så har jag varit på Skara Sommarland.
det var kickoff , och det var mega kul att träffa alla gamla goingar!

Nu ska jag nog ta de vääldigt lugnt,.
för imorgon börjar mina hårda dagar på Donken.
mwa!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0