Söndag 28/6-09

Livet är underbart.


Just nu är sommaren och allt som bäst!
jag hade en huur mysig och bra heldag med mina vänner ute på sjön, med ur gött väder osv.
VI solade, "badade", åt glass, grilla, spela kort, spela spel, åkte scooter, jolle, titta på underbar solnedgång osv osv.
Båtlivet är underskattat (av mig) Me like, big time!
och konstigt nog så var gråten (iaf klumpen) i halsen när jag körde hem på natten,(eftersom jag skulle jobba idag så kunde jag inte övernatta som de andra)
Första gången så ville jag inte åka till Schweiz, eller klart ja vill åka . 
Men ni förstår ?! .. 
Åh mina små vänner :) Nu blev jag lika "chezzy" som josse ;P

och idag .. var de jobb på Sommarland,
sen var ja så sugen på bad, Julia ställde upp!
Så vi tog ett kvällsdopp, sköönt!
sen åkte vi o handlade, ville ha glass .. men det blev inte så.
blev FRANSK SÅS (frida, jag hittade såsen :D eldorado is the shit !!), godis, broccoli och läsk ^^

NU; sitter jag med saltade vattenmelon (mums, svin gott med salt, testa!) och jordgubbar,
ska strax ta o läsa Harry Potter 6 , måste ju läsa ut 600 sidor tills om 2 veckor då premiären ska avnjutas

Kolla här vilka äventyr som väntar oss!!
(Jag, Patricia, Josse, Linn (&frida?))
  • Denna onsdag; kvällsmat på donken, man får rosa coca cola glas denna veckan! och sedan är det filmkväll, vi ska knäcka Harry Potter 1 och 2
  • 11 Juli - ULLARED! ( jag och Linn bestämde det på 4 sek, och de andra var på :D)
  • 15 Juli - Harry Potter 6 premiär - we will be there at Skövde ;)
Sen så måste vi innan den 15 Juli se på Harry Potter 3,4 &5 .. men så många kvällar som vi ser på film så lär det inte vara något problem :) Nu behöver vi ju inte tjaffsa om vilken film vi ska se på ^^, undrar bara om Frida går med på detta ? ;)

Nej, nu väntar Harry Potter ;)
Imorgon är det jobb 11-20, sen är det bad med Sebastian :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina

jag förstå precis hur du menar, när allt känns så bra, då undrar man varför man åker, men sen kommer man på, att man skulle ju ångra sig omm man inte gjorde det :)

2009-06-29 @ 14:50:25

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0