Torsdag 4/6-09

Studentbrännboll aka Ölbrännbollen.

Jag har ju glömt berätta!
att jag i sommar ska jobba som XP (extra personal) på Sommarland :)
Ringde i måndags till Louise och hon var sååå glad o höra mig :D hehe,
så det var no problems för min del att få XP jobb,
och igårmorses så ringde dem mig. haha!
så det var bara att ta BILEN :D till Sommarland!



Lite nya saker hade hänt, nytt kassasystem osv osv ..
men det löste sig :)

Därefter bar det av till Lidåker,
där jah fick cykla till. haha!
iaf.
ÖLBRÄNNBOLLEn, vårt lag som bestod av sisådär 14-15 styckna (?)
vi var ändå ganska duktiga tyckte jag;D
vi förlora tre =P haha!
vi vann en! :P
och vi kom lika en,, men denna match så fuska andra laget!! de hade andra spelare med i laget, men men :D







Lite bilder sisådär =D
hehe, vår dator har minneskortsläsare!
Så det går såå mycket bättre o smidigare o lägga upp bilder :)
hehe!;
NU är det Liseberg som gäller,
(och jag har GRATIS ÅKPASS&INTRÄDE pga Skara sommarland! VIP)
hehe, därefter ikväll är det harrys/stadt som gäller :) wohoo!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0