Onsdag 24/6-09

Dagen före löning.

 
Idag har jag varit tråkig.
Calleballe, och systrarna ville dra med mig till stranden.
men ack nej, jag är för lat.
jag vet att jag ska jobba idag 16-01, därför så känns det lite segt ändå att dra sig till stranden.
mjau, fast har lovat calle bad imorgon, men ska försöka få honom att hoppa till stan istället =P
för imorgon är det löning, något som behövs för mitt konto ^^,
btw så behöver jag inte bli brun mer, jag behöver en ny foundation och då kan kan inte vara brun =P haha!
har varit som en pepparkaka de seanste veckorna pga studentsolningen, men nu är det borta snart :)
dessutom är jag ledig på lördag-söndag, och då ska jag ut på sjön
(för första gången i mitt liv! med patricia wohooo !)

Nu har jag även sagt upp mig på jobbet.
jag jobbar min sista dag på donken den 10 augusti...
iiih, det känns konstigt.
men det känns huuur sköönt som helst, för då vet jag ... att jag i höst inte är kvar i lidköping, utan i SCHWEIZ!!!
självklart lite ledsamt också, jag trivdes faktiskt . som ni kanske märkt =P


Min konservbössa, den ska öppnas den 16e ..
och lösas in till schweisiska franc ..
undrar hur mycket det är där i ??

mycket au pair prat nu,
men jag antar att ni förstår.
och dessutom hoppsa jag ni fortsätter läsa min blogg,
ja menar, inte ofta en kines bosätter sig i Schweiz ;)
Ni ska allt få följa med mig, på mitt år som Au pair i Schweiz.
åååh. ju mer jag skriver och pratar om det så längtar jag.
vill åka dit nu.. iiih !
Hösten ! jag är redo att möta dig,
fast tills dess, ska jag njuta av dessa sommarsköna dagarna !

Mottagna kommentarer:
Postat av: evelina!!

åh vad skoj att du har sagt upp dig :). nu är det inte långt kvar för nån av oss :D.

2009-06-24 @ 21:07:54

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0