Fredag 16/3-09

JOBB HELA VECKAN

då avslutade jag ännu en jobbdag.
och jag trodde jag skulle få vara ledig en dag.
men ack nej, imorgon är det jobb igen.
och även på söndag.
då har jag jobbat 6 dagar denna veckan.
men det blev ett kort imorgon, eftersom vi ska ha ett litet "pyjamasparty" hos Josefin.
:) och det vill man inte missa,
för då har jobbet tagit över all min fritid =P

Idag skulle jag jobba 11-15,
men jag fick börja 10 ist, och sluta 16.30.
då malin behövde mig, och jag ställer upp :)

Ikväll är det donkenfest hos malin.
ahw !
dock inte för mig !


men men, det kommer fler chanser =)
Och jag fick precis reda på att EVELINA kommer hem den 19e :D
då åker jag iofs till Stockholm, men ändå :D


Ibland önskar man att folk kunde vara tacksamma över det man gör för dem.

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

jobb jobb jobb! åh så duktig diana! nu ses vi om en vecka!!! :)

2009-03-06 @ 18:26:22
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0