Lördag 28/3-09

Min dröm.


Jag kommer ut från donken, med patricia.
ser att min bil är flyttad, den står snett på trotoaren.
En gubbe frågar mig&patricia hur långt det är till staden.
jag&patricia har olika svar, kommer inte ihåg svaren, men vet att patricia sa typ 15 mil eller ngt, jag tyckte iaf patricia var knäpp.haha,
orkar inte tjafsa, vänder mig om ser att bilen är flyttad än en gång.
går til bilen, frågar "vem fan flyttar på min bil?!"
(hör att bilen brummar konstigt)
en kärring svarar; jag!, testa att köra med den!
jag sätter mig, ser att nyckeln är i tändningslåset (?) och får klart för mig att jag tydligen glömt stänga av motorn under mitt jobbpass, så batteriet är slut och motorn halvdöd.
börjar gråta, går in till donken.
micke jävlas med mig (på skojj,som alltid) så philip kommer och säger till micke "men du ser väl att hon är ledsen!"
ringer hem till mamma, och försöker berätta att bilen är paj.
samtidigt som jag tänker "skit, jag måste betala, skit också min lön!"
mamma bryr sig inte, det hon säger är "pappa sponsrar din sthlms shopping med 1500!" skit glad*

hahahahaha!
det var den drömmen !
förstår ni hur skönt det var att vakna imorses???
Hur ska jag tolka denna dröm?

slut på bilbatteri måste jag fått från Frida, då hon glömt stänga av radion och bilen inte startade. haha, sthlms shopping säger sig självt, mina tankar om att betala en skadadbil = inga kommentarer, haha och att ja tycker patricia är knäpp är ju en självklarhet ;) haha skojja!!!



Är inte och kommer aldrig bli, språkmänniska.

då var högskoleprovet gjort.
känns bra!
och jag måste säga att tiden gick snabbt.
helt klart 'lättast' var de två matematikdelarna.
och engelska var svårast.
därefter svenskan.

och jag har än en gång fått det för mig.
är inte och kommer aldrig bli, språkmänniska.
tyvärr.

provresultat ikväll.
tyvärr så är matematikdelarna endast 1/3 av provet.
så, njaa =/ hehe.
satsar på att få medel iaf ...

är så sjuukt trött nu.
eftersom vi agerade vakter igårkväll så blev det sent till sängs.
och upp tidigt.
så trött.
jag ska berätta för er min dröm jag hade inatt.
men det tar jag senare!
fast senare ska jag till Linn, där patricia&frida väntar.
:)

btw, sommartid imorn ( = sova en timma mindre) oh noo!
fast gött att det blir ljust :)


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

omg jag fattade inte att det var drömmen innan du skrev att det var en dröm! Trodde du hade glömt bilen på i verkliga livet xD

2009-03-28 @ 18:14:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0