Tisdag 17/3-09

dålig uppdatering.

och tråkig minst sagt.
men ni har förståelse.
skolan kommer före.
andra saker med för den delen.

med min pensionärsdator så krävs det tid.
och tålamod.
jag har ingetdäre. nu.

nu har jag läst mig igenom alla kapitel.
10 styckna tror jag det är.

mitt huvud är fullspäckat.
det får gå som det går.
bra hoppas jag.

kanske någon övning innan jag ger upp.
sen är det twilight - jag längtar.

imorgon ska jag hinna med en massa saker.
brynplock.
träffa solen.
jobb, 3h.
packa.
köpa godis.
och twilight!

wish me good luck.
provet äger rumm 8.00 imorgon.
11.00 är jag fri!

Ångesten närmar sig, men det känns okej.

jag är helt inne i twilights.
igår låg jag och läste i 2h innan sömnen.
I love it .. helt sjukt :)

nu ska jag ha en sista svenska c lektion.
sedan beger jag mig till stadsbiblioteket.
jag ska plugga fysik.
känns bra, sura bilar & salta nallar finns med mig.
sockerkick.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

gick det bra nu då provet? jag har två prov i morgon uusch. men ha det så kul i stockholm:) och titta in min nya bloggdesign fick hjälp av en designer! :D hihi

2009-03-18 @ 15:34:28
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0