Måndag 9/3-09

DAGENS NYTTIGA GÄRNING

jag och patricia har varit och tränat.
och har nu fått komplex.
för mitt gäddhäng.
patricia kommenterade det, not so funny, damn dem måste bort =P

"Du som är så liten ska inte ha gäddhäng!"

jaja, vet inte om det är träningspasset eller bara min kropp,
men jag är sjukt trött nu, somnade i 15 min.
får hoppas på det första, men tror dock inte det.

så jag hade tänkt somna nu faktiskt.
jag behöver det.


Jag saknar El Nacho Chicken Jr, den var så underbart good !!


UNDERBAR KÄNSLA!

då sitter man här.
med en viss Elina bredvid sig.
efter skolan så stannade jag kvar och fixade det sista med projektarbetet.
och den är inlämnad nu :)

sedan gick jag lite på staden.
köpte en tröja & ett par jeans(leggings) - där sprack mitt köpförbud.
och sen hittade jag en ünderbar klänning.
den kan, kan bli min utspringsklänning.
ska dock se om den finns i Sthlm, då det var en maska på min strl ..

jag är kär <3
nu ska vi göra något.
och ikväll ska jag träna, woho ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Åh, jag vet att du är kär i mig! Det är lätt hänt efter mina skojsiga skämt och roliga samtal <3 ;) haha! Hur mycket lyfte du nu då? Klarade du 10kg, eller fick det bli crosstrainern under hela gymbesöket? ;)

2009-03-09 @ 20:12:22
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Fredrik!

Jag saknar big tasty :(

2009-03-09 @ 22:21:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0