Onsdag 25/3-09

Det tar längre tid än man tror.

har försökt skriva en debattartikel.
jag har kommit halvvägs.
känns ganska bra, ska vara inne senast söndag.
dock jobbar jag torsdag,fredag&söndag.
och lördag är det högskoleprovet.
så jag funderar när jag ska hinna göra den.
får göra klart den på morgondagens håltimma.
måste göra det.
den nya Diana som ska kämpa, hon måste!

det blev ett givande samtal på över 40min med Elina.
ibland är den ungen bra att tala med.
frågan är vart vi får våra samtalsämnen ifrån?
haha!



Nu ska jag nog unna mig sömn.
men först - twilight!
det är inte långt kvar nu.

min blogg är ganska tråkig.
eller är det för att jag lever ett tråkigt liv? =P
hum, vad ska jag skriva?!
får grunna på de där ni ^^

btw, fasen vad jag kommer sakna skolan, min klass.
om 10 veckor så har vi spelat ölbrännbollen.
förstår ni? veckorna rullar iväg.
även fast vi är olika så har det skapats knslor.
åh, undra vilka jag kommer ha kontakt med till hösten?

Många måsten men inget gjort.

även fast jag borde vara glad så är det ändå saker som tynger ner en.
jobbigt att jag kan glädjas i någon timma sen sänks allt.
jo det är skolan som tynger ner mig.
jag har nog börjat inse att det är slutspurten nu.
och jag måste tag i, in i det sista.

fick för mig att börja läsa på ett kapitel som vi inte ens börjat med.
och jag ligger efter i mattematiken.
dessutom måste jag skriva en debattartikel.

jag måste ta tag i det.
jag vet det, men när ska jag börja?
nu kanske, det vore väldigt bra

fast jag har tränat idag, med carl&patricia.
och jag har ätit våfflor hos Linn.
så jag är jätte trött.

men jag måste,.
prioritet nr 1. Skolan.
för jag vill ju kunna stå den 10 juni och vara så glad&stolt.
yes, nu jävlar ska jag ge järnet i slutspurten.
Nu gäller det.



jag är nöjd.

sitter i skolan.
är helt uppspelt.

har nämligen fått reda på vårt projektarbete.
betyget så att säga.
och gissa vilka som fick MVG ?
jo det var vår stengrupp ;)

och vi ska belöna oss själva.
staden, here we come (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

jag är nöjd, för jag fick 8000 kr i i typ slutlön från donken :D

2009-03-25 @ 16:39:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0