Onsdag 4/3-09

IBLAND ÄR DET BÄST ATT HÅLLA TYST!

dagen har svishat förbi.
Matte E provet gick väl sisådär.
kunde gått bättre. jaja!

projektarbete går mig på nerverna.
alla i gruppens nerver.
haha, det märks att vi är trötta på projektarbetet.
vi nästintill är elaka mot varann.
men brudar, ni vet att jag tycker om er <3

Efter skolan var jag & frida på hjertbergs.
ibland önskar jag att jag tänkte innan jag pratar.
haha.
eller inte säga något alls.
haha! komiskt nog ^^
jag glömde dessutom plånboken i nilen när jag skulle betala.
haha, så jag fick springa ut och hämta den.

Ikväll är det jobb 18-22
vi hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

OMG! det är inte bra att glömma plånboken i nilen :P

2009-03-04 @ 19:49:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0