Söndag 15/3-09

Fel låt vann.

Jag&Elina såg inte henne som ett 'hot'
ett hot mot våra favorit låtar.
skit också,
vi som trodde Måns skulle vinna.
(jag förstod att Sarah inte skulle klara sig.)

skit, vadå opera?!
nej jag vill inte, ingen charmig kille att blega på .
jaja, det var ju iaf tur att inte Carolina af Ugglas vann iaf!

Nu väntar 4 h jobb.
sedan ska jag kila till patricia.
vi ska ha fysikstuga.
det behövs,

btw, fram tills onsdag kommer det vara tråkig uppdatering.
det är fokus på Fysiken,

sen därefter blir det storstadsuppdatering ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Storstadsuppdatering tycker vi om :D Och nu är det inte långt kvar ;);)

2009-03-15 @ 12:18:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

fel låt vann inte! för en gångs skull skickar vi något kvalitativt som faktiskt kanske har en chans. kram=)

2009-03-15 @ 13:57:44
URL: http://monstudio.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0