Söndag 29/3-09

Jag är mer än bara kär, typ.

VGNCS21S/P.EC1
visst är den underbar?
men priset är dock inte lika underbart.
När jag fyllde 18, för ett år sen, fick jag en dator av mamma och pappa.
fast jag har inte köpt ngn än, då jag inte vart i behov av ngn.
men nu när jag fyller 19 och snart tar studenten och ska ut på äventyr så har jag blivit sugen på en nu.
dessutom är ju mega trött på vår dator hemma.
och jag är sjuukt kär i denna söta dator ovan.
men priset ligger på det dubbla som jag kan få för en "vanlig svart/grå".
så jag vet inte, känns ju liiite onödigt kanske.

annars har jag jobbat. ett

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Trevlig liten rosa maskin. Men hemskt vad tung den är för att ha en så pass liten skärm. Det blir mycket att släpa runt på.

2009-03-29 @ 21:38:40
URL: http://flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0