Söndag 8/3-09

JAG LÄNGTAR!

nu har jag beställt Så länge i båda andas,
den fjärde och sista boken i den underbara serien Twilight !
har iofs patricias bok bredvid mig, men den är på engelska.
och min engelska är ju som ni vet kass.

Så länge vi båda andas - Meyer, Stephenie

nej så jag beställde den nu .
och den kommer när som , om några dagar !
ett par hörlurar fick hänga med,
iofs kunde jag lånat Evelinas bok, då hon kmr hem snart.
men äsch, jag är värd en bok faktiskt :D

I'm (trying) Moving on

Gårdagen var bland de värre kvällarna jag haft.
iaf sömnkvällarna.
haha, det innebär två-tre snarkande elefanter i samma rum.
jag som är über känslig för snarkningar/högt andande.
varav ett ånglok, patricia herself ;) haha!

slutade med att jag tryckte in två fingrar i öronen,
men det gick itne så bra.
jag var heller inte så trött, pga jag somnade när vi såg på andra filmen.
det var jobbigt. jag sov nog i 3-4tim.
8 på morgonen satt jag på toaletten och läste. kunde verkligen inte sova.

Annars var kvällen mysig :)
melodifestivalen, mat, godis, chips, dip, popcorn, förtrollad & morgan pålsson.

eftersom jag inte sov så mkt så var jag inte så trött.
men det slog till på jobbet.
och jag stod i DT2an .
´
jag slocknade i 3h efter jobbet.
Jag älskar min säng <3


Elina går an att sova med ;) har inte haft några problem med det, men med patricia - vi får sova i olika rum för att det ska gå . helt sjukt =D

Ni hade ingen som helst tanke att slå en pling ? till mig!
bara för omtänksamhetens skull .
eller för att ni ville ha med mig ?
tydligen inte.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0