Tisdag 3/3-09

22:03  ÖGONLOCK TYNGRE ÄN BLY

folk säger att ögonlocken är som bly.
jag känner det nu.
helt sjukt.

jag har prov imorgon.
seriöst. om inte jag sover nu så kommer jag aldrig vakna.
är så sjukt trött.
huvudet vill inte hänga med.
nej nu får det vara nog.
sängen kallar.

igår jobbade jag, imorgon jobbar jag. på torsdag jobbar jag, på fredag jobbar jag, på söndag jobbar jag.
jag spenderar halva min tid på Donken,
fast på torsdagens pass var egentligen Sarahs, men hon behövde grejja m projektarbete!
Jag ska tusan med gott samvete ha en långhelg i Sthlm med Elina!

JAG ÄR EFFEKTIV!  NOT!

Nu kommer bilderna ni alla väntat på .
Bättre sent än aldrig.




Nu ska jag lyfta rumpan och ta bilen till gabriela.
det ska avnjutas fika.

sedan måste jag råplugga.
för det har jag inte gjort.


HAR JAG VERKLIGEN VARIT LEDIG I 5 DAGAR?!

då är det sista dagen på min långhelg.
skit också.
det har verkligen gått så snabbt.
och kroppen är mindre utvilad än vad den var i torsdags.
kan bero på Boda borg.
haha,.
kul som tusan var det iaf :)

Nu måste jag plugga.
jo, jag har matte E prov imorn.
jag ligger risigt till.

hoppas på bilder ikväll :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0