Torsdag 26/3-09

Det är inte lätt, när det är svårt.

vadå beslutsångest.
hoppet är det sista som lämnar en.. right ?
nu ska jag läsa lite.
imorgon är det jobb från 11.30-15.30.
på kvällen ska jag&patricia agera vakter.
till ett högstadiedisco, visitera flickorna (;
hehe.


Att göra det. eller inte.

jag vet inte om jag borde göra det.
vill inte tappa det sista hoppet som finns.
men tusan, vill få det klart för en.
jobbigt läge.

nu har jag 2h rast.
jag ska skriva klart min debattartikel.
duktigt va?

efter skolan ska jag& carl äta på donken.
sen börjar vi jobba klockan 17-21
det ska bli trevligt, faktiskt :)



ge mig sen sommarnätter tack.

Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

DIANA, du måste få det överstökat :D haha, du vet ju vad vi sagt.. Så lycka till :D:D Bli inte som T och lev på en lögn, fast i ditt fall lever du på hoppet då.. men ah du förstår ;) <3

2009-03-27 @ 09:26:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: -marie.sistersdesign-

hej!

jodå det finns 2 shoppinghus brevid varandra på överby nu och dom har ett i varje hus! :D när dom byggde om öppnade det, och jag har varit på båda. Så om inget stängt igen finns det faktiskt två :)



men nu får vi se om vi åker i detta kaosväder.. :S

kram

2009-03-27 @ 11:03:08
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0