Torsdag 5/3-09

JAG MÅR INTE BRA - I DENNA PERIOD

jag är nog banne mig inne i en fas/period.
massa sötsaker, ont i magen, humörsvängningar, - yes you name it!
och då är det inte roligt att vara Diana,
inte bråka med mig heller ^^

 
har egentligen en lektion nu.
men jag fick sån jävla ont i magen- (enligt min teori, av mina jeansleggings!)
så jag fick åka hem.
har ätit en ipren, och besökt toaletten ett x antal gånger. haha!

min mage spökar.
nu är vi nästintill klara med vårt stenprojekt.
och jag är nöjd med prestationen,
faktiskt !
visst kunde vi gjort det bättre, men det kan man alltid!


Sarah Daawn Finers låt - Moving on !
så bra !! hur kunde den bara komma till Andra chans?
hoppas verkligen den kmr vidare.
den ska ju möta Scotts . delade känslor tusan.
fast denna låten är heeeelt klart bättre, men scotts är ju lidköpings stoltheter ;)


Me like this picture , det var synd att Patricia inte uppfatta att Ellen&david gjorde kinesögon.
haha, jag uppfattade iofs inte det..
kanske bara är par som uppfattar/känner av varann ? ;)

Det är donkenfest imorgon.
men jag tror jag får hoppa denna gången,
har ju trots allt lovat att va m Elina,

Idag är det jobb 17-21
innan dess måste jag vila, lämna böcker på biblan och lämna tillbaka en jeansjacka .
dock lite skeptisk om jag borde lämna jackan =/ jaja!

Mottagna kommentarer:
Postat av: EVELINA

for gods skull lamna inte tillbaka jeansjackan. jag kommer hem torsdagen den 19 mars den 20:e ar det fest, hoppas jag

2009-03-06 @ 12:25:42
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0