Fredag 1/5-09

Ibland är jag duktig.

Nu sitter jag på vår nya stationära dator.

jag tror jag dör snart av trötthet.

Men efter majjningen så var klockan ca 22.

jag (&julia) bestämde sig för att installera den nya datorn.

och den är klar ungefär.

lite program som ska installeras, men hey, internet funkar :)


men övervåningen/rummet ser ut som ett bombnedslag
kartonger, skräp mm ligger överallt.
jaja.
bild osv kommer imorn
för nu måste jag verkligen sova ..
Imorn ska jag till trollhättan :):):):)



En lyckad kväll.

Gårdagen hade förväntningar över sig.
En stor del lyckades vi med.
Det kan ju inte gå 100% bra.
så jag är nöjd :)

det var en trevlig klassfest.
jag gillar grillat :) hehe.

bilder finns,
men de kommer inte idag.
för jag ska snart kila ut och majja med patricia, josse mm ?
så det får bli imorgon.

Hoppas ni hade det bra
vi hörs!

btw, jag har jobbat så mkt de senaste månadera att ja fått ändra anställningsavtalet,
på det nya stod det att jag vikarierar för en som har mammaledigt.
btw igen, jag är visst klassens bitch . illa Diana :P


Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

haha klassens bitch jasså minsann!

Det var jätte kul igår! kul att träffa lilla inte fullt så nyktra Diana! :D

2009-05-01 @ 19:03:39
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Anton Lundin

Det mest sjuka vid köp av en PC idag är just att operativsystemet ofta inte är installerat!!! En procedur som brukar ta minst någon timma att genomföra. Tack jag vet vare Mac...



PS. Riktigt trevlig klassfest i torsdags!!!

2009-05-02 @ 09:23:56
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0