Lördag 9/5-09

40 års kalas

Ännu en eftermiddag passerar.
och idag spenderade jag lite tid på jobbet.
ovanligt va?
det gick väldigt bra faktiskt, och vi sålde riktigt mycket burgare ;)

iaf iaf.
efter jobbet for jag till blomsteraffärn.
herreminjesus säger jag bara
visste inte vad jag skulle välja för blomma
och kruka, dessutom .. fanns så många .

så där ira jag runt i 20 min.
jag bestämde mig för ett par rosa blommor med rosa kruka.
ska nämligen på kalas,
ska agera lite bartender och dj för Patricias mamma Karins 40 års kalas!
dessutom köpte jag med mig Lindt choklad.
eftersom Karin (&patricia) tycker om det :)
dessa brudar vet vad som är gott, för det var tusan inte euroshopper/eldorado pris :D haha
men det är ju inte varje dag Karin fyller 40 :D haha!
(förhoppningsvis läser inte Karin detta ^^)
bild kommer imorn !

Nu ska jag duscha o grejja.
sen ska jag bege mig till patricia .


(inte dessa blommor)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0