Onsdag 27/5-09

1456 papper.


mitt "lilla" projekt på 1456 papper ( + några extra kopior)
yes, där har ni dem.
ni anar inte hur jobbigt det har varit att slå hål i alla, att sedan krypa runt i rummet för att sortera i 28 olika buntar,
28 olika med vardera 52 papper, som skulle vara i en speciell ordning.
men nu är det klart ! nästan,
det saknas Daniels svar, alltså 28 pappren till :)
sen ska dem bindas in för att ge till min kära klass.
Detta projektet har jag hållt på med blod svett och tårar ;) hehe,
(jag var nära att gråta när jag bunten med alla papper i ordning välte ner från sängen, fast som tur avr så var ordningen nästan demsamma även fast den vält .. )


Julia spelade idag på musikskolan, det var väldigt fint :)
ibland är min lillasyster duktig, fast jag filmade allt och fick nästan kramp i handen. haha!


Fredrik och Johanna spelade även, de var duktiga båda två :)

Nu ska jag faktiskt kolla runt lite.
imorn är det jobb på dagen.
12-15.30
för jag har bara 1½lektion typ :)
sen ska mina buskar till ögonbryn få sig en trim :D
dem ska noppras, wohooo!


F.R.I.H.E.T

ni anar inte hur lättad jag är.
heeelt sjuukt.
nu var det sista provet gjort, det gick sisådär.
iaf iaf.
sitter i biblioteket och väntar in tiden,
ska nämligen ta sprutor idag, 14.30
:)
I'm free =D


Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

häääärlgit:) jag är inte fri förrens på fredag:( hehe

2009-05-27 @ 14:14:49
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: ELINA

jag är fri som en fågel, och det är så sköönt:)

Fasen, den där Lim familjen är ju bra på allting, vad har jag att ge egentligen ;)

2009-05-28 @ 10:01:07
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0