Söndag 24/5-09

slutkörd.

jag kommer vara slutkörd efter denna sommarn.
helt sjukt vad mycket folk det har varit idag.
på donken,
varför liksom?

och ajg har jätte jätte mycket att göra.
matte E kanske?
men nej jag tar det imorn.
mycket jag har att göra imorn.
jaja. skit samma.

Jag har alltid vetat det.
men nu är det ett faktum.
lita aldrig på någon.
Jag kan klara av detta själv.
Jag är stark nog att göra det.
and I will.
Ensam är stark.


(lilla jag i stoooora lidköpingstidningen!, när jag fyllde 18, alltså för över 1 år sedan, och min "dröm" ska tusan bli sann", frågan är bara vart lastet bär av till,?)















et blir bara dyrare ju varmare det blir .

nej nu ska jag dra mig till jobbet.
börjar om 23 minuter!
det blir en heldag fram till 20 idag.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Ellen

Vi hade det mysigt igår på vår lilla shoppingtur:D

2009-05-24 @ 13:50:17

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0