Tisdag 19/5-09

Nära ett psykbryt,

nu äntligen ska jag lägga mig.
efter 8h plugg med endast ett fåtal pauser
(såsom mat, toa, telefon, hjälp av anton, sjunga med en bra låt i radion)
så har jag fasen pluggat intensivt.
5 kapitel, övningar i två böcker.
fan jag har så jävla ont i nacke och rygg o hjärnan.

ni anar inte, satt den sista timmen, med min nalle i handen.
och jag var så nära på att lipa.
kände gråten i halsen.
ville bara få alla talen gjorda, ville bara få de gjort.
darrandes med händerna plocka jag ihop mina saker.
kände att jag var tvungen att skriva av mig.
tom mobien&hemtelefonen har varit av.

jag hoppas verkligen att det är värt det.
för annars är inte gråten i halsen,
utan det kommer ut.

nästa gång vi hörs
så vet jag !
önska mig Lycka till!
jag vet tusan att jag kan!!!!


känns som hela min studenttid hänger på detta.
men om vi kollar kortsikt.
låt mig få en välförtjänt kristihimmelsfärd med shopping i Skövde.

usch, vad jag låter deprimerad.
men fasen jag är inte deprimerad.
bara nervös, frustrerad och 200% press .
och det är skönt att skriva av sig, därför min blogg finns! huvudanledningen!

Nu har jag kämpat igenom ca 70 fysikuppgifter.
min hjärna är total död.
(5 kapitel att repetera om)
och jag vet inte ens om detta plugg kommer att löna sig.
det är väl vad jag önskar av mig själv.
att jag ska klara morgondagens prov.
för ni förstår, då skulle jag vara så jävla stolt och glad över mig själv.
då skulle jag få en bra student.

ska kolla lite här,
kanske ta o ringa elina.
för att sedan sätta mig med ännu ett par uppgifter, 
i en annan bok.

önska mig ett stort fett lycka till!
vill verkligen klara detta.!

Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

det löser sig, tänk positivt och du får ditt betyg :)

Själv är jag nu klar, jag & Libanon har blivit "ett" ;) haha nu måste jag dock ta tag i mitt packande, för imorgon är jag friii :)

2009-05-19 @ 21:11:52
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer gå BRA! andas djupt och lugnt bara så ska du se att det löser sig=) kram


Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0