Tisdag 4/5-09

Aktier och fonsparande

kanske dags för mig att börja läsa på torsdagens prov?
Har endast gjort det en gång ocg morgondagen består av jobb.
hm, jo en gång till vore bra!

sedan ska jag nog se på greek.
jag förstår inte matten, jag har blivit dummare med åren.
dessutom har jag noll inspiration till att skriva något.


Plugg för hela slanten (?)

jo jag tänkte iallafall jobba ikapp något kapitel i matten.
det är mycket jag måste göra .
hm hm .
vi börjar med matten.
en trevlig nyhet jag fick från systern ; TEO & SILVIA kommer till min bonnarunda&student :)
wohooo!
btw; en sak avklarad - NP fysiklabb, iofs inte så svårt men ändå :)



Ur spotify dånar Modern Talking ; Pappa & Mammas favoriter ...
(Och patricias föräldrars favoriter också!)
"Har du tagit min skiva??" / pappa nynnandes
haha nej pappa, det kallas nutidens teknik ;) man behöver ingen skiva för att lyssna på låtar!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0