Torsdag 21/5-09

Äpplet faller inte långt ifrån trädet.

Bild av SonyEricsson W302 SVART 
Igår fick jag stanna över till stängning, 01.20.
det var så mkt folk igår,
om man jämför med hur många personer som jobbade.
efter 22-23 så såg lobbyn ut som ett bombnedslag.
och det var faktiskt folk som handlade i driven efter 00.00
även folk som gick i Driven ^^,

så jag var sjukt trött igår, och detta resutlera att jag vakna efter 13 idag.
vaknade av hysteriska mamma och pappa.
ska till skövde på lördag egentligen. sy in balklänning.
men media markt har billiga erbjudande varje timme hela dagen imorn.
så dem var heeelt galna.
exempelvis kunde man köpa USB minne 2gb för 9 kr mellan 18-19
eller mp3 spelare för 9 kr mellan 10-11.
ovanstående mobil för 888kr mellan 14-15
och den ska jag nog köpa!
den får duga . ska kolla på den iaf.

hoppas det är okej att ja syr in balklänningen imorn,
dem svarar ju inte nu, då det är röd dag.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

För det priset är W302i (mobilen på bild) en riktigt bra telefon. Men är du säker att du inte ska ha en T700 ?

2009-05-21 @ 17:11:28
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0